سیگارم


دنیــــــــای آبتیــــن

آبتین وعروسکش

حرمت تـــــه سیگاریام


مــن سـرد

 


هــوا ســرد

 


بــــرف ســرد

 


زمســتان سـرد

 

 


تــو بــا مــن ســرد

 

 

دنیـای مــن ســرد

 

 


همــه چــی ســرد !

 


ولــی سیــــــــگارم گــــــرم ،

 

 

 

 

 

 


ایــن تضــاد ، بـرای یه لحـــظه مــرا بـه آرامــــش میـبـرد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت21:32---30 خرداد 1393
تنها چيزي كه من رو خوشحال ميكنه اينكه يك روز بفهمم كه آبتين سيگار رو گذاشته كنار و خبر كنار گذاشتنش رو بهم بدن بهترين خبر براي من بهاره
پاسخ:وا چه خبر بدی گگگگگگگگگگگگگگگگگگ


بهار
ساعت12:00---30 خرداد 1393
ولي اينقدر بهم چسبيتدكه بعدش رفتم يه قليون كشيديم اونم شليل به سلامتي آبتين
پاسخ:سلام ممنون سلامت باشی ممنون از محبتت


بهار
ساعت22:22---29 خرداد 1393
آبتين جان سلام من بااجازه‌ات سيگار كاپيتان بلك كشيده‌ام و بسيار حس خوبي بود
پاسخ:سلام نوش جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونت جا منم یدونه بکش خخخخخخخخخخخخخخ


zahra
ساعت23:02---25 خرداد 1393
سلام آبتینم بیا با هم یه نخ کاپیتان بلک میکشیم منم یه وقتا هوس میکنم خخخخخخخخخخ دوتایی انقدر میکشیم تا روی همو کم کنیم.((مراقب سلامتیت باش گلم))
پاسخ:سلام مگه بچه بازیه تو نه جیز میشی خخخخخخخخخخخخخخخ


مهتاب
ساعت16:26---25 خرداد 1393
سلام ابتین خیلی قشنگه به سایته منم سر بزن لطفا چون کارت دارم
پاسخ:سلام سلام مهتاب جان ممنون از اینکه سرزدی چشم حتما میام مرسی


Helen
ساعت11:24---24 خرداد 1393
آبتین پس دوست داری سیگار بکشی اره؟ من ادمت میکنم خخخخخخخ مطمئن باش
پاسخ: سلام اره من هر چی عشقم باشه میکشم اگر میذاشتم کسی ادمم کنه تا حالا خر شده بودم زن گرفته بودم ولی سیاستم اینه که کسی نتونه ادمم کنه اخه فرشته ها که ادم نمیشن ممنون از اینکه سرزدی ونظر دادی


nadiya
ساعت13:56---18 خرداد 1393
ابتين تو ادم نميشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سيگار نه.كاري نكن بعد امتحانام بيام كرمان
پاسخ: سلام هنوز بعد از شش ماه دوستی فهمیدی من ادم نمیشم پینوکیو اخرین قسمت از خریت اومد بیرون ادم شد من هیچوقت نمیشم بیایی کرمان؟ کرمان مگه خونه خالته بیایی؟ کرمان ببینمت تا خوده تهران باید شوت گاز فرار کنی ممنون از نظراتت


nadiya
ساعت7:06---18 خرداد 1393
ابتين سيگار نه
پاسخ: سیگار اری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:ایرانیان چت, ساعت 5:30 نویسنده: آبتین



طراح : آبتین ـ


امارگیر حرفه ای سایت