دوستتدارم


دنیــــــــای آبتیــــن

آبتین وعروسکش

ببین غمگین، ببین دلتنگ دیدارم...

ببین خوابم نمی آید، ببین بیداربیدارم...

نگفتم تا کنون، اما کنون بشنو:

تورا بیش از همه بیش از خودم

دوست میدارم

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت8:18---24 شهريور 1393


اگر شبی ز کوچه مان گذر کنی چه می شود



اگر مرا ز حال خود خبر کنی چه می شود



تمام شعرهـــــــــای من برای تو گریستند



به بیت های شعر من نظر کنی چه می شود



شکسته پر نشسته ام به انتظار دست تو



نوازش شکسته پر اگر کنی چه می شود



جهانی از ترانه غــــــــــزل به دستهای تو



غزل غزل شبی مرا زبر کنی چه می شود



کنار قاب پنجــــــــــــــــــره گریستم برای تو



اگر به قلب خسته ام سفر کنی چه می شود


رها
ساعت8:16---24 شهريور 1393
در نفس ارزوی تو
می خورد ترک زمین روح من
می شود فنا تمام ارزوی من
خسته ام چرا دگر تو ماه من نمی شوی؟
دلشکسته ام بگو چرا دگر صدای من نمی شوی؟
مرهمم...
درد دارد انتظار بودنت...
پس بیا...
بیا که فرش گل برای پای تو...
بیا که عرش سبز برای ان نگاه تو..
بسازم وبگویم ای طبیب من
این منم که عاشق توام
باز میگویم ومیگویم
درد دارد انتظار بودنت...
کاش مرهمم شوی...
کاش محرم دل سیاه من شوی...
کاش باشی تا که تکرار کنم ...
این منم...

همان که عاشق تو هست.


nadiya
ساعت15:02---21 مرداد 1393
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺯﻥ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ …

ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ …

ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ …

ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ !!

ﭼﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ …

ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ …

ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ …

ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ …

ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ :

ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ …

ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ …

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ


mehmet
ساعت1:36---21 مرداد 1393

dadash abtin khahesh mikonam be in shomare man ye done es khali beferes

khahesh mikonam pliz pliz


dadash bekhatere dars yemodat nemitonam biyam room
doset daram dadash



✘ VΞSТΛ ✘
ساعت19:07---16 مرداد 1393

سکـوتـــ مـتـن سـاده ایـ اسـت

◄کـهـ هـمـیـشهـ

◄" اِشـتـبـاهـ "

◄تــَرجـمـه مـی شـَود

پاسخ:MR30 AZIZAM



sssss
ساعت13:58---15 مرداد 1393
نه کسی منتظراست،نه کسی چشم به راه...
نه خیال گذر ازکوچه ی ما دارد ماه...
بین عاشق شدن ومرگ،مگرفرقی هست!!!!
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:چتروم ایرانیان"کلوب چت"هو چت"فارسی چت"چتروم"چت"ایرانیان چت, ساعت 7:27 نویسنده: آبتین



طراح : آبتین ـ


امارگیر حرفه ای سایت