مقصر


دنیــــــــای آبتیــــن

آبتین وعروسکش

اویل چت

تو مقصری اگ من ...

منه سابق نیستم ...

من را به من نبودن محکوم نکن ...

من همانم که درگیر عشقش بودی ...

یادت نمی آید؟

من همانم ...

حتی اگر این روزها هردویمان ...

بوی بی تفاوتی بدهیم ...



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت18:35---8 مهر 1393
این روزها...
دلم خیلی تو را میخواهد.
دلم با تو بودن میخواهد.
به آغوش کشیدن تو را میخواهد.
این روزها
دوست دارم همیشه پیشم باشی.
هیچ وقت از پیشم نری.
این روزها...
بیشتر از همیشه دوستت دارم
بیشتر از همیشه میخواهمت.
پاسخ: وقتی غرق خواستنی محو با دیگران است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:ابتین چت"آبتین چت"چت آبتین"چت ابتین"ایرانیان چت, ساعت 7:3 نویسنده: آبتین



طراح : آبتین ـ


امارگیر حرفه ای سایت